Teamleider Verhuur en Informatie ( 32-36 uur ) in Amstelveen

"Professionaliseren, coachend leiderschap en duidelijkheid"

Dit komt samen in onze vacature Teamleider Verhuur & Informatie in Amsterdam (32-36 uur)

Student  zijn.Weet je het nog? Of ken je de verhalen? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid? Grenzen opzoeken, leren, ontdekken en op jezelf wonen? Daar werken wij voor.

Wat ga je doen?

Als Teamleider van de afdeling Verhuur en Informatie heb jij een belangrijke rol in de verdere professionalisering en dienstverlening van onze vestiging . Wij zijn ambitieus en willen o.a. ons klanttevredenheid cijfer verder verhogen en de kwaliteit van informatievoorziening vergroten. Wij denken dat door nog beter te luisteren naar de klantvraag, ons proactief op te stellen en onze processen op orde te hebben wij dit kunnen realiseren. Daarbij staan wij meer dan open voor jouw ideeën en ervaringen.

 

Door LEAN-methodieken te gebruiken hebben wij onze doelstellingen voor alle collega’s inzichtelijk gemaakt. Het is aan jou om, d.m.v. coachend leiderschap, je team te sturen op het halen van dit resultaat.

Het team V&I bestaat uit 18 collega’s en is naast het visitekaartje van DUWO, het team dat er allereerst voor zorgt dat studenten hun huurcontract en sleutel in ontvangst kunnen nemen. Het is ook het team waar studenten huurvragen van praktische, juridische of financiële aard kunnen stellen. Daarnaast zijn er allerlei afspraken met de onderwijsinstellingen die we samen realiseren. Al deze processen gesmeerd laten verlopen is een uitdaging, en ja, die ligt ook bij jou.

 

Amsterdam heeft zo’n 78 studentengebouwen. Ons Amsterdams bezit varieert van grote nieuwbouwcomplexen, tot oude Amsterdamse pandjes en bedrijfsruimtes. Je rapporteert aan onze vestigingsdirecteur Christine en voorziet haar ook van de nodige management informatie.

Jij?

Jij schept kaders, stuurt op resultaat en hebt van nature een coachende leiderschapsstijl. Door het stellen van de juiste vragen reik je indirect antwoorden aan. Je communiceert open en duidelijk en maakt ook de lastige onderwerpen bespreekbaar.  Wij zijn nog nieuwsgieriger, wanneer jij:

  • hbo werk- en denkniveau hebt;
  • beschikt over minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Kennis van en ervaring met klantcontact processen zijn een pre;

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten, schaal J. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 3.680,- en maximaal € 4.971, - bruto per maand.

 

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Inez Stiekema, Sr. Recruiter bereikbaar via inez.stiekema@duwo.nl. Je sollicitatie met CV kun je mailen naar sollicitatieduwonl.

 

 

 

 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden