Teamleider Beheer (Delft) 32-36 uur

Mensen, leidinggeven en processen!

Deze pijlers komen samen in onze vacature Teamleider Beheer Delft (36 - 32 uur) 


Student zijn. Weet je nog? Of ken je de verhalen? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid en grenzen opzoeken? Het leren, ontdekken en op jezelf wonen? Daar werken wij voor. 

 

Wat ga je doen? 
Samen met je team ga je zorgen voor een goede relatie met onze huurders, de woonbeleving en goed onderhoud in en rond onze panden in de Delft. Een gezellige, schone en veilige leefomgeving voor studenten is ons doel en als Teamleider Beheer stuur jij je team aan op deze aandachtgebieden en ben je eind verantwoordelijk voor het resultaat.

Jij houdt via het team en op basis van managementinformatie vinger aan de pols over de stand van zaken in en om de complexen en het behalen van de afgesproken resultaten. Je zoekt samen met je team oplossingen voor vragen van onze bewoners. En die zijn zeer uiteenlopend. Je coördineert en bewaakt de onderhoudsuitgaven en output van je team (welkomstgesprekken, klantwaardering over de panden, zomerinstroom, inzet leveranciers) en bent natuurlijk een sparringpartner. Samen met de andere MT leden werk je continue aan de verbetering van onze dienstverlening.

Je werkt nauw samen met het Bedrijfsbureau dat de complexe onderhoudsvragen oppakt en de afdeling Verhuur. Je geeft leiding aan 12 beheerders, zorgt voor een goede werksfeer en denkt na over (en levert een belangrijke bijdrage aan) hun ontwikkeling.

Nog een aantal concrete acties en verantwoordelijkheden van jou: 

  • Crisismanagement bij veiligheidsincidenten en ernstige en grote technische problemen; 
  • Dagelijkse bezetting (inclusief vakantieplanning); 
  • Bewaken onderhoudsbudget en fiatteren van grote facturen voor geleverd werk van co-makers; 
  • Werkoverleg met alle betrokken medewerkers en uitvoering geven aan de gesprekscyclus, bewaken ziekteverzuim en uitvoeren W&S; 
  • Zorg dragen voor inwerkprogramma en praktijkbegeleiding van nieuwe medewerkers. 

Jij? 
Jij hebt een hart voor regelwerk en mensen. Met jouw ervaring en/of natuurlijke leiderschapsstijl stuur jij je team aan op resultaat. Jij bent betrokken bij je team en je zorgt ervoor dat je weet wat er op de werkvloer speelt. Jij durft te sturen op verandering waar nodig en coacht je team om eventuele verandering te om armen. Wij worden nog nieuwsgieriger naar jou, als jij: 

· beschikt over een afgeronde hbo

· aantoonbaar over kennis van en inzicht in (technische) beheer processen beschikt; 

· ervaring hebt in een coördinerende rol; 

· de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst; zowel mondeling als schriftelijk. 

 

Wat bieden wij? 
Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te groeien. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget. Je salaris is nader bespreekbaar. 
 

Informatie en solliciteren 
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Inez Stiekema, Recruiter via inez.stiekema@duwo.nl. Je sollicitatie kun je sturen naar sollicitatie@duwo.nl.