Werkvoorbereider

Organiseren, communiceren, en ook controleren

Dat komt samen in onze vacature voor Werkvoorbereider (32-36 uur) in Leiden

Student zijn. Weet je nog? Of ken je de verhalen?
Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid en grenzen opzoeken. Het leren, ontdekken en op jezelf wonen. Daar werken wij voor.

Wat ga je doen?

Als spin in het web zorg jij ervoor dat het planmatig onderhoud aan ons vastgoed, de leukste en mooiste panden met studentenwoningen, op de juiste manier uitgevoerd wordt. Door jouw planning en organisatie loopt alles volgens plan.

Binnen de raamovereenkomst zet jij de vraag uit, beoordeel je offertes en voer je de (financiële) administratie. Je bewaakt proactief of het uitgevoerde werk door derden binnen planning en budget blijft en waar nodig stuur jij bij. Uiteindelijk maak jij de cirkel rond, door een inspectieronde te houden op het uitgevoerde werk en de laatste check op de begroting te doen. Grofweg is je werk onder te verdelen in

  • 20% (financiële) administratie en aanbestedingen uitzetten en controleren;
  • 50% organiseren, coördineren en communiceren t.b.v. samenwerking en resultaten;
  • 30% ondersteunen opzichters met het maken van werkomschrijvingen.

Door verduurzamingsprojecten op onze panden hebben wij steeds meer installatietechnische uitdagingen. Ook hierin ga jij een belangrijke rol spelen. Je maakt deel uit van het bedrijfsbureau in Leiden, die het planmatig – en contractonderhoud en duurzaamheidsinvesteringen voor onze panden in de regio Leiden en Den Haag uitvoert. Je rapporteert aan de Teamleider Bedrijfsbureau Leiden en stuurt – in functionele zin- de opzichters aan.

Jij?

Jij bent eigenlijk een projectleider/werkvoorbereider. Je bent een organisatorisch talent en overzicht hebben en houden, daar draai jij je handen niet voor om. Je vindt het niet moeilijk om besluiten te nemen en door jouw communicatiestijl is bijsturen in een project eenvoudig. Last but not least; vanzelfsprekend zit het goed met jouw technische affiniteit. Wij zijn nog nieuwsgieriger, als jij:

  • Minimaal een relevante afgeronde hbo niveau hebt;
  • Minimaal 3 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie;
  • Ervaring in een installatietechnische omgeving is een stevige pré;
  • Ervaring hebt met het aanbesteden (inkoop) van onderhoudsprojecten;

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te creëren. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar maak je gebruik van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten, schaal H. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 3.159,- en maximaal € 3.891,- bruto per maand.

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Inez Stiekema, Sr. Recruiter, bereikbaar via nummer 088 2353896. Solliciteren? Je sollicitatie met CV kun je mailen naar sollicitatieduwonl.

 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden