Medewerker Applicatiebeheer, Delft (32-36 uur)

‘Optimaliseren, effectief samenwerken, klantgericht’

Deze combinatie komt samen in onze vacature medewerker applicatiebeheer in Delft (32-36 uur).

 

Student zijn. Weet je nog? Of ken je de verhalen? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid? De grenzen opzoeken. Het leren, ontdekken en op jezelf wonen, daar werken wij voor.

Wat ga je doen?

Je luistert, puzzelt en levert concrete oplossingen. Een vraag, een probleem, of juist een wens tot iets nieuws of beters binnen een bepaalde applicatie. Jij duikt in deze vragen en helpt je collega’s van andere afdelingen. Naast het applicatiebeheer, ligt de rol van 2e lijns helpdesk ook op jouw bord. Je gaat direct in de actie bij incidenten en storingen. De ene keer kun je zelf handelen en oplossen, de andere keer heb je afstemming nodig met ICT leveranciers. Key is dat je overzicht houdt en blijft communiceren.

Bij nieuwe releases coördineer je het testen, stuur je key-users aan en test je mee. Je neemt deel aan projecten voor nieuwe implementaties en denkt mee over de gewenste oplossing. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe betaalmethode voor internationale studenten. Het is de bedoeling dat jij basiskennis hebt van al onze ICT systemen.  Een aantal specifieke, aan jou toegewezen systemen, ken je door en door. In jouw geval zijn dat het klantvolgsysteem en Connect-it (planning en uitvoering beheer) en het woonruimte-verdeelsysteem ROOM. Last but not least, geef je ook trainingen, maak je handleidingen (document of filmpje) en sluit je aan bij de stand up van de teams van Verhuur & Informatie of Beheer. In ons team van 10 collega’s, werk jij samen met twee andere applicatiebeheerders.

Jij?

Als analytische, gestructureerde en kritische collega weet je overzicht te houden over lopende vragen, projecten en overige werkzaamheden. Luisteren en inleven in (de situatie van) de ander is waar jij in uitblinkt. Wij worden nog nieuwsgieriger, als jij:

  • een afgeronde HBO hebt afgerond en minimaal 3 jaar relevante werkervaring hebt;
  • affiniteit hebt met uiteenlopende ICT vraagstukken, informatiesystemen en optimaliseren en testen van (nieuwe) functionaliteiten;
  • het leuk vindt om af en toe de techniek in te duiken om tot passende en concrete oplossingen te komen;
  • bekend bent met lean en agile werken.

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te creëren. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en je salaris is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal I. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 3.445,- en maximaal € 4.531,- bruto per maand.

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Linda Beeksma, Manager ICT, bereikbaar via nummer 088-2353896. Je sollicitatie met CV kun je tot 31 maart 2020 mailen naar sollicitatieduwonl, t.a.v. Ilonka Bijl.

 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden