Business Controller (32-36 uur) in Delft

‘Analytisch, ownership & nieuwsgierig’

Deze pijlers komen samen in onze vacature voor Business Controller (32-36 uur) in Delft. 


Student zijn. Weet je nog? Of ken je de verhalen? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid? Grenzen opzoeken, leren, ontdekken en op jezelf wonen? Daar werken wij voor.

Wat ga je doen?

Met je frisse blik werk je mee aan onze bestaande planning en control cyclus. Ook maak je management rapportages, financiële analyses en word jij onze specialist in vastgoedwaardering. Die frisse blik van jou, daar gaat het om! We laten ons graag verrassen door jouw ontwikkel- en verbeter ideeën. Ok, eerlijk? We zullen het niet altijd als een verrassing ontvangen. We kennen onszelf. Maar jij geeft niet op en rent niet weg voor een beetje discussie. Concrete zaken en verantwoordelijkheden, waar je aan kunt denken zijn:

  • Verantwoordelijk voor het proces rondom de meerjarenbegroting en dPi;
  • Verantwoordelijk voor het opstellen van markt- en beleidswaarde;
  • Een dragende rol bij het opstellen van de jaarrekening;
  • Meedenken over het verbeteren van onze financiële sturing, beleid en financiële resultaten.

Ons motto “Ensure compliance, drive performance,” houdt onze organisatie en daarmee ook onze afdeling in beweging. Onze afdeling bestaat uit 7 collega’s in diverse rollen. Denk aan fiscaliteit, treasury, project control en business intelligence. Je rapporteert aan de manager Planning & Control / Business Intelligence. In je werk heb je ook regelmatig te maken met het management van onze vestigingen, accountants, taxateurs en andere stakeholders. Een rol vol afwisseling!

Jij?

Vanzelfsprekend bezit je de nodige kennis. Je bent geen groentje als het gaat om business control. Je bent nieuwsgierig, vraagt door en luistert. Je stelt vragen, prikkelt en spiegelt. Je bent betrokken en kritisch, maakt zaken bespreekbaar en denkt in mogelijkheden. Wij zijn nog nieuwsgieriger, wanneer jij:

  • Minimaal over hbo werk- en denkniveau beschikt;

  • Van nature, zaken van meerdere kanten bekijkt;
  • Procesmatig denkt en handelt en effectief bent in situaties waar uiteenlopende belangen spelen;
  • Ownership neemt voor die producten waar je binnen DUWO verantwoordelijk voor bent.
     

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te groeien. Jouw secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal K. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal
€ 4.050,- en maximaal € 5.474,- bruto per maand.
 

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Inez Stiekema, Sr. Recruiter, via 088-235896. Je sollicitatie met CV kun je mailen naar sollicitatie@duwo.nl.

 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden