Administrateur (Delft, 36 uur)

Cijfermatig inzicht, ondersteunen jaarrekening en grootboek

Deze pijlers komen samen in onze vacature voor Administrateur (36 uur) in Delft.

Over DUWO
Met de student als klant werken circa 200 DUWO-medewerkers elke dag aan een belangrijke stap in het leven van deze jongeren: uit huis wonen. En met een tekort aan woningen is dat een grote uitdaging. Als stichting hebben we een maatschappelijke taak om dit tekort terug te dringen en zetten we ons dagelijks in voor het verzorgen van voldoende woningen, waarin het fijn wonen is. Daarnaast zitten onze klanten in een bijzondere en spannende levensfase en verwachten ze veel van ons. Om de studententijd te faciliteren is klanttevredenheid ons belangrijkste speerpunt en willen we binnen corporatieland vooroplopen in de digitale klantbeleving.

De circa 34.000 DUWO-woonruimten, soms op hele unieke locaties, zijn heel erg divers en kennen veel verhuisbewegingen. Dit brengt in combinatie met een grote verduurzamingsopgave van onze portefeuille een grote dynamiek binnen ons bedrijf.

DUWO is weliswaar een non-profit organisatie, maar het resultaat telt wel bij ons. Daarom hebben medewerkers van DUWO veel vrijheid om hun werk naar eigen inzicht uit te voeren, de samenwerking met collega's van andere afdelingen en vestigingen actief op te zoeken en Best Practices met elkaar te delen. Binnen DUWO heerst een informele en open werksfeer, met mogelijkheden om de work-life balans goed in te richten.

Wat ga jij doen als Administrateur?
Als administrateur ben je verantwoordelijk voor diverse financieel-administratieve taken binnen de financiële verslaglegging. Dit omvat onder andere het ondersteunen bij de jaarbegroting en jaarrekening en het uitvoeren van interne controlewerkzaamheden. Je stemt jouw werkzaamheden af binnen het team FA en binnen de andere teams van financiën. Daarnaast ben je betrokken bij het vertalen van nieuwe ontwikkelingen naar structurele oplossingen voor processen en werkwijzen.

Als onderdeel van de financiële administratie heb je als taak om nauwkeurig de registratie en controle van financiële gegevens, voornamelijk in het grootboek, uit te voeren. Hierbij boek je ook banktransacties en ben je verantwoordelijk voor het beheer van tussenrekeningen. Daarnaast speel je een cruciale rol bij het voorbereiden van de werkzaamheden voor de jaarrekening. Je zorgt ervoor dat alle financiële gegevens correct en overzichtelijk worden vastgelegd en gecontroleerd, waardoor een accurate financiële verslaglegging mogelijk is.

Wat breng je mee in deze functie?
Als Administrateur is het van essentieel belang dat je oog hebt voor details, klantgericht te werk gaat en goed kunt samenwerken in teamverband. Betrouwbaarheid en integriteit zijn kernwaarden die je hoog in het vaandel hebt staan.

Je bent een gedreven Administrateur met een HBO werk- en denkniveau die ervaring heeft met uitvoerende financieel-administratieve processen. Je pakt je verantwoordelijkheid voor het correct uitvoeren van boekhoudkundige taken en je hebt kennis van verschillende financiële systemen en programma's. Je bent bekend met de dagelijkse praktijk binnen het aandachtsgebied en hebt een scherp cijfermatig inzicht. Daarnaast heb je een goed begrip van relevante wet- en regelgeving.

Wat bieden wij?

  • Een baan voor 36 uur per week, op een historische plek in Delft
  • Een aanstelling van een jaar met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • De functie is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal H. Afhankelijk van jouw ervaring is het salaris minimaal € 3.748,- en maximaal € 4.727,- bruto per maand op basis van 36 uur per week
  • Ruim 23 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband, 8% vakantiegeld en 3% eindejaarsuitkering
  • Een goede pensioenregeling met een werkgeversbijdrage van 70%
  • Elk jaar een persoonlijk scholings- en ontwikkelbudget

Informatie en solliciteren
Heb je interesse in deze functie? Stuur dan je CV en motivatie naar [email protected] onder vermelding van ‘Administrateur’

Voor vragen of aanvullende informatie kun je contact opnemen met Suus Hasselbach, Corporate Recruiter, via suus.hasselbachduwonl of 06 – 21 36 84 52.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.