Geen objecten gevonden

Opzichter Planmatig Onderhoud Amsterdam/Amstelveen

Projectmatig werken, een kartrekkersrol & ingewikkelde technische problemen oplossen

Leuke combinatie? In onze vacature van Opzichter Planmatig Onderhoud Amsterdam/Amstelveen (32 - 36 uur) komen deze drie pijlers samen en ben jij met je sociale hart, technisch oog en doenersmentaliteit onze ideale collega.

Studeren, een belangrijke fase in je leven. Nieuw verworven vrijheden, jezelf en anderen ontdekken. Grenzen opzoeken en kennis vergaren, en dat alles in een DUWO woning.

Wat ga je doen?

Als opzichter ben jij verantwoordelijk voor het handhaven en optimaliseren van de kwaliteit van ons woningbestand in Amsterdam en omstreken. Je begeleidt, beheert en controleert het planmatig onderhoud en de ingewikkelde technische issues die zich voordoen. Uiteraard bewaak jij dat alles volgens onze richtlijnen en de wettelijke regelgeving uitgevoerd wordt. Dat betekent dat jouw projecten kwalitatief goed zijn en binnen budget en tijdsplanning uitgevoerd worden. Jij bent zowel kartrekker als de brug tussen DUWO en onze externe leveranciers en aannemers. Je levert input voor de meerjarenonderhoudsplannen en je bent betrokken bij het assetmanagement van de vestiging. Je fungeert als aanspreekpunt voor de complexere technische vraagstukken van de vestiging en je bent een goede sparringpartner voor de Opzichter Niet Planmatig Onderhoud (NPO), Teamleider Beheer, Manager Bedrijfsbureau en voor onze onderhoudspartner Vastgoed Service.

We vinden het belangrijk dat jij, op basis van jouw bevindingen, meedenkt en met goede ideeën komt voor verbetering van ons werk en onze procedures. Jouw input zal ook gebruikt worden voor het werven van nieuwe opdrachtnemers.

Je rol is geplaatst in de afdeling Beheer, waar je direct onder de Teamleider Beheer valt. Deze afdeling zorgt ervoor dat onze bewoners goed, veilig en prettig wonen.

Jij?

Om deze veelzijdige rol goed uit te kunnen oefenen beschik je over een aantal kernkwaliteiten. Je bent technisch, analytisch en projectmatig sterk en bent goed in overzicht houden. Natuurlijk werk jij zelfstandig, hands-on en proactief. Jij weet als specialist precies wat je moet doen, want geen technische uitdaging ga je uit de weg. Daarnaast ben je stressbestendig en weet je het hoofd koel te houden in stressvolle situaties. Wij worden nog nieuwsgieriger naar jou als jij:

  • relevante werkervaring hebt en bij voorkeur een praktische mbo (bouwkundig) succesvol hebt afgerond;
  • een specialist bent op jouw vakgebied en grote kennis hebt van alle betrokken wet- en regelgeving;
  • ervaring hebt met projectmatig werken;
  • een proactieve en ambitieuze werkhouding hebt;
  • een pragmatische en resultaatgerichte instelling hebt.​​​​​​;
  • leergierig en flexibel bent;
  • een geboren onderhandelaar bent;
  • Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk goed beheerst;
  • je rijbewijs B hebt.

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te creëren. Jouw secundaire arbeids-voorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Vanzelfsprekend kun je je blijven ontwikkelen in je vak, want elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget. En jouw salaris is volgens de CAO woondiensten (schaal H) minimaal € 3.327,- en maximaal € 4.098,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.

​​​​​​​Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Agnes Abrahams, Teamleider Beheer, bereikbaar via 088-2353896. Je sollicitatie met cv kun je mailen naar sollicitatie@duwo.nl t.a.v. Inez Stiekema.