Geen objecten gevonden

Opzichter Planmatig Onderhoud Delft

Projectmatig werken, een kartrekkersrol & ingewikkelde technische problemen oplossen

Leuke combinatie? In onze vacature van Opzichter Planmatig Onderhoud Delft (32 - 36 uur) komen deze drie pijlers samen en ben jij met je sociale hart, technisch oog en doenersmentaliteit onze ideale collega.

Studeren, een belangrijke fase in je leven. Nieuw verworven vrijheden, jezelf en anderen ontdekken. Grenzen opzoeken en kennis vergaren, en dat alles in een DUWO woning.

Waarom DUWO?

Met de student als klant werken circa 200 DUWO-medewerkers elke dag aan een belangrijke stap in het leven van deze jongeren: uit huis wonen. En met een tekort aan woningen is dat een grote uitdaging. Als stichting hebben we een maatschappelijke taak om dit tekort terug te dringen en zetten we ons dagelijks in voor het verzorgen van voldoende woningen, waarin het fijn wonen is. Daarnaast zitten onze klanten in een bijzondere en spannende levensfase en verwachten ze veel van ons. Om de studententijd te faciliteren is klanttevredenheid ons belangrijkste speerpunt en willen we binnen corporatieland vooroplopen in de digitale klantbeleving.

De circa 34.000 DUWO-woonruimten, soms op hele unieke locaties, zijn heel erg divers en kennen veel verhuisbewegingen. Dit brengt in combinatie met een grote verduurzamingsopgave van onze portefeuille een grote dynamiek binnen ons bedrijf.

DUWO is weliswaar een non-profit organisatie, maar het resultaat telt wel bij ons. Daarom hebben medewerkers van DUWO veel vrijheid om hun werk naar eigen inzicht uit te voeren, de samenwerking met collega's van andere afdelingen en vestigingen actief op te zoeken en Best Practices met elkaar te delen.  Binnen DUWO heerst een informele en open werksfeer, met mogelijkheden om de work-life balans goed in te richten.

Wat ga je doen?

Als opzichter ben jij verantwoordelijk voor het handhaven en optimaliseren van de kwaliteit van ons woningbestand in Delft. Je begeleidt, beheert en controleert het planmatig onderhoud en de ingewikkelde technische issues die zich voordoen. Uiteraard bewaak jij dat alles volgens onze richtlijnen en de wettelijke regelgeving uitgevoerd wordt. Dat betekent dat jouw projecten kwalitatief goed zijn en binnen budget en tijdsplanning uitgevoerd worden. Jij bent zowel kartrekker als de brug tussen DUWO en onze externe leveranciers en aannemers. Je levert input voor de meerjarenonderhoudsplannen en je bent betrokken bij het assetmanagement van de vestiging. Je fungeert als aanspreekpunt voor de complexere technische vraagstukken van de vestiging en je bent een goede sparringpartner voor de Opzichter Niet Planmatig Onderhoud (NPO), Coordinator Techniek, Teamleider Beheer, Manager Bedrijfsbureau en voor onze onderhoudspartner Vastgoed Service.

We vinden het belangrijk dat jij, op basis van jouw bevindingen, meedenkt en met goede ideeën komt voor verbetering van ons werk en onze procedures. Jouw input zal ook gebruikt worden voor het werven van nieuwe opdrachtnemers.

Je rol is geplaatst in de afdeling Beheer, waar je direct onder de Teamleider Beheer valt. Deze afdeling zorgt ervoor dat onze bewoners goed, veilig en prettig wonen.

Jij?

Om deze veelzijdige rol goed uit te kunnen oefenen beschik je over een aantal kernkwaliteiten. Je bent technisch, analytisch en projectmatig sterk en bent goed in overzicht houden. Natuurlijk werk jij zelfstandig, hands-on en proactief. Jij weet als specialist precies wat je moet doen, want geen technische uitdaging ga je uit de weg. Daarnaast ben je stressbestendig en weet je het hoofd koel te houden in stressvolle situaties. Wij worden nog nieuwsgieriger naar jou als jij:

  • relevante werkervaring hebt en bij voorkeur een praktische mbo (bouwkundig/installaties) succesvol hebt afgerond;
  • een specialist bent op jouw vakgebied en grote kennis hebt van alle betrokken wet- en regelgeving;
  • ervaring hebt met projectmatig werken;
  • een proactieve en ambitieuze werkhouding hebt;
  • een pragmatische en resultaatgerichte instelling hebt.​​​​​​;
  • leergierig en flexibel bent;
  • een geboren onderhandelaar bent;
  • Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk goed beheerst;
  • je rijbewijs B hebt.

Wat bieden wij? 

Wij bieden je een functie in een dynamische organisatie met veel mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen. Binnen je functie heb je veel verantwoordelijkheid en krijg je ruimte om te creëren.

  • Jouw eerste contract is voor een jaar. Na dit jaar hopen we dat we nog een lange samenwerking tegemoet kunnen zien;
  • De secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden;
  • We denken graag met je mee over de indeling en invulling van je werkdagen en uren, waarbij hybride werken een optie is;
  • Elk jaar krijg je een persoonlijk scholings- en ontwikkelingsbudget;
  • We bieden een goede pensioenregeling met een werkgeversbijdrage;
  • De functie is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal H. Afhankelijk van jouw ervaring is het salaris minimaal € 3.407,-- en maximaal € 4.196,-- bruto per maand.

Informatie en solliciteren 
Ben je razend enthousiast geworden van de functie? Top! Dan ontvangen we jouw motivatiebrief en Curriculum Vitae graag via sollicitatieduwonl onder vermelding van ‘Opzichter Planmatig Onderhoud Delft”. 

Wil je nog even sparren over de functie of meer informatie ontvangen, dan kun je contact opnemen met Marije Winter, Teamleider Beheer Delft, via [email protected]