My Community

Voor  al onze huurders is de DUWO app beschikbaar. De app wordt al intensief gebruikt om bijvoorbeeld geldzaken te regelen en reparatieaanvragen te doen. Sinds kort hebben we de functie 'My Community' toegevoegd.

Het platform stelt huurders in staat om op een laagdrempelige manier met elkaar in contact te komen om bijvoorbeeld iets te vragen, te lenen, samen een rondje te joggen of iets te organiseren. My Community bestaat uit diverse 'communities', waarbij we vaak twee niveaus gebruiken: het hele complex en per verdieping. Huurders kunnen categorieën volgen die passen bij hun interesses, waardoor ze eenvoudig contact kunnen leggen met buren en huisgenoten die dezelfde interesses delen. 

DUWO zelf zal geen informatie plaatsen op dit platform. Het wordt deels beheerd door studentbeheerders, die actief deelnemen, monitoren en eventuele meldingen over ongewenste content aanpakken. My Community is er dus echt voor én door studenten. 

Toegang

Iedereen die huurder is van DUWO heeft automatisch toegang tot het My Community platform via de DUWO app. Dit kan al vanaf het moment dat je het contract voor je kamer hebt getekend. Hierdoor kunnen nieuwe studenten al in contact komen met toekomstige buren, zelfs voordat ze er wonen!