Medewerker Webteam
Studenten, social media en informatievoorziening
De rode draad in onze vacature medewerker webteam (32 - 36 uur)
DUWO is een sociale woningbouwcorporatie gericht op het huisvesten van studenten uit alle windstreken. Dit doet DUWO door studentenwoningen duurzaam te bouwen, verhuren en te beheren. Woningen waarin elke student zich thuis voelt tegen een betaalbare huurprijs. Het gaat daarbij om zowel grote als kleine studentenflats en -huizen in Amsterdam, Delft, Den Haag, Leiden, Amstelveen, Haarlem, Deventer en Wageningen. De circa 34.000 DUWO-woonruimten, veelal op unieke locaties, kennen een hoge mutatiegraad (studeren heeft tenslotte een tijdelijk karakter). Deze doelgroep brengt in combinatie met een grote digitaliserings- en verduurzamingsopgave van onze portefeuille een grote dynamiek binnen ons bedrijf.
DUWO bestaat uit een centraal orgaan en vier vestigingen: Leiden, Delft, Den Haag en Amsterdam. De groep ondersteunt de vestigingen met beleid en advies en houdt toezicht op de verslaglegging, bewaakt een uniforme manier van werken en voert centrale activiteiten uit.
Wil je werken in een organisatie die strijdt voor een eerlijk thuis voor elke student? En waar oog is voor diversiteit, ontwikkeling en welzijn? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wat ga je doen?
Je actualiseert en optimaliseert de teksten op de DUWO-website, de DUWO-app, onze klantportalen en andere kanalen waarmee we communiceren. Je informeert onze klanten pro-actief via de bestaande contactkanalen zodat onze huurders altijd en overal over de juiste informatie beschikken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het (her)schrijven van teksten, bijvoorbeeld in onze standaard mails en conform de gewenste tone of voice van DUWO. Het gaat dan om vindbaarheid, eenduidigheid, leesbaarheid en toegevoegde waarde van de informatie. Je zorgt voor een correcte indeling en structuur van onze kennisbank, de website, het huurdersportaal en de DUWO-app. Het is de bedoeling dat je collega’s van de klantenservice in minimaal 80% van de gevallen direct het antwoord kunnen vinden op de klantvragen. Bij calamiteiten reageer je snel en proactief om onze huurders zo snel als mogelijk van de juiste informatie te kunnen voorzien. Social media (webcare) zijn daarbij erg belangrijk.
Bij onze huurders toets je regelmatig wat beter kan in onze informatievoorziening. Je haalt digitaal klantfeedback op en organiseert af en toe een klantenpanel. Ook haal je informatie op bij je collega’s door de gehele organisatie en draai je je hand ook niet om voor een presentatie aan je collega’s over onze content of de DUWO App. Last but not least ben je key-user van verschillende digitale systemen.
Jij?
Je bent service- en klantgericht en communiceert open en eerlijk. Je bent een echte teamspeler; sámen leveren wij een belangrijke bijdrage aan de studietijd van onze huurders. Je werkt makkelijk met administratieve systemen, bent nauwkeurig en overzicht hebben en houden doe je van nature. Je komt tot leven als je veel moet schakelen tussen verschillende werkzaamheden, vragen en kennis. Je bent van nature proactief. Social media en andere moderne communicatiekanalen hebben geen geheimen voor je. Wij zijn nog nieuwsgieriger, als jij:
- mbo/hbo werk- en denkniveau hebt en bijvoorbeeld een opleiding hebt gevolgd in de richting van communicatie
- minimaal 2 jaar werkervaring hebt in een vergelijkbare rol;
- zowel mondeling als schriftelijke uitstekend en foutloos communiceert in het Nederlands en Engels;
- Ervaring hebt met content management systemen.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie in een dynamische organisatie met veel mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen. Binnen je functie heb je veel verantwoordelijkheid en krijg je ruimte om te creëren.
- Je eerste contract is voor een jaar. Na dit jaar hopen we dat we nog een lange samenwerking tegemoet kunnen zien;
- De secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden;
- Elk jaar krijg je een persoonlijk scholings- en ontwikkelingsbudget;
- We bieden een goede pensioenregeling met een werkgeversbijdrage.
De functie is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal F. Afhankelijk van jouw ervaring is het salaris minimaal € 2.831,-- en maximaal € 3.438,-- bruto per maand.
Informatie en solliciteren
Om te solliciteren of om meer informatie te ontvangen over de functie kun je contact opnemen met Jeffrey de Geus, Recruiter, via [email protected]
We zien je CV en motivatiebrief graag tegemoet!