Geen objecten gevonden

Medewerker Verhuur & Informatie & Incasso Amstelveen

Administratieve systemen, servicegerichtheid en studenten

Deze combinatie komt samen in onze vacature voor Medewerker Verhuur & Informatie & Incasso n Amstelveen (32-36 uur)

 

Student zijn. Ken je de verhalen, of weet je nog? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid? Grenzen opzoeken, leren, ontdekken en op jezelf wonen?
Daar werken wij voor.

 

Wat ga je doen?
Je werkt vanuit het DUWO-kantoor in Amsterdam en bent het directe aanspreekpunt voor onze huurders. Je beantwoordt diverse vragen via o.a. ons digitale contactformulier. De vragen waar je aan moet denken? Een klacht over het zoveelste feestje van de buren, een probleem waar niet direct een oplossing voor is, een financiële vraag of een vraag over onze digitale voorzieningen. De vragen komen zowel in het Nederlands als Engels op je af. Jij bent de allesweter die onze procedures, voorwaarden en alle wet- en regelgeving kent – of wilt leren kennen - omtrent huren via DUWO. Daarnaast valt het (digitale) verhuurproces, zoals o.a. het afsluiten van huurcontracten, ook onder jouw werkzaamheden. Verder is het incassoproces een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Hiervoor hou je lijsten bij, heb je contact met de Gemeente en de deurwaarder en tref en bewaak je betalingsregelingen.

Jij?
Jij bent voor onze huurder dé eerste indruk van DUWO. Je bent servicegericht, klantvriendelijk en communiceert open en eerlijk. Je bent een echte teamspeler; sámen leveren wij een belangrijke bijdrage aan de studietijd van onze huurders. Je werkt makkelijk met administratieve systemen, overzicht hebben en houden doe je van nature en je bent iemand die aanpakt. Je bent cijfermatig ingesteld en kunt vlot en foutloos werken met Excel. Je bent in staat om met huurders over huurachterstanden contact te hebben en regelingen af te sluiten, flexibel waar het kan en strikt waar het moet. Wij zijn nog nieuwsgieriger, als jij:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau hebt. Je hebt in ieder geval minimaal een MBO niveau 4 opleiding afgerond;
  • Beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol en/of ervaring hebt met relatiebeheer en/of hospitality;
  • Zowel mondeling als schriftelijke uitstekend communiceert in het Nederlands en Engels.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te creëren. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten, schaal E. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 2.628,- en maximaal € 3.127,-- bruto per maand.

Informatie en solliciteren
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Ricardo van der Stede, Teamleider V&I, bereikbaar via nummer 088-2353896. Je sollicitatie met CV kun je mailen naar sollicitatieduwonl t.a.v. Inez Stiekema, sr. Recruiter.

Op sollicitaties wordt na 25 juli gereageerd.