Medewerker Servicekosten Leiden
Puzzelen, doorberekenen en direct contact met studenten
Student zijn. Ken je de verhalen, of weet je nog? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid? Grenzen opzoeken, leren, ontdekken en op jezelf wonen? Daar werken wij voor.
Waarom DUWO?
Met de student als klant werken circa 200 DUWO-medewerkers elke dag aan een belangrijke stap in het leven van deze jongeren: uit huis wonen. En met een tekort aan woningen is dat een grote uitdaging. Als stichting hebben we een maatschappelijke taak om dit tekort terug te dringen en zetten we ons dagelijks in voor het verzorgen van voldoende woningen, waarin het fijn wonen is. Daarnaast zitten onze klanten in een bijzondere en spannende levensfase en verwachten ze veel van ons. Om de studententijd te faciliteren is klanttevredenheid ons belangrijkste speerpunt en willen we binnen corporatieland vooroplopen in de digitale klantbeleving.
De circa 34.000 DUWO-woonruimten, soms op hele unieke locaties, zijn heel erg divers en kennen veel verhuisbewegingen. Dit brengt in combinatie met een grote verduurzamingsopgave van onze portefeuille een grote dynamiek binnen ons bedrijf.
DUWO is weliswaar een non-profit organisatie, maar het resultaat telt wel bij ons. Daarom hebben medewerkers van DUWO veel vrijheid om hun werk naar eigen inzicht uit te voeren, de samenwerking met collega's van andere afdelingen en vestigingen actief op te zoeken en Best Practices met elkaar te delen. Binnen DUWO heerst een informele en open werksfeer, met mogelijkheden om de work-life balans goed in te richten.
Wat ga je doen?
Je werk omvat het gehele proces rond de doorberekening van service- en stookkosten, die studenten jaarlijks betalen. Daar komt veel bij kijken. Puzzelen, denken in oplossingen, details vastleggen en ze ook checken. Je zult niet alleen schriftelijk veel klantcontacten onderhouden, ook zul je gegevens verzamelen, coderen en de afrekening van de werkelijke kosten maken. Verder zul je regelmatig vragen beantwoorden van studenten, over bijvoorbeeld de totstandkoming van bedragen. Jij overziet het gehele proces en verwerkt het in onze professionele administratieve systemen en in Excel. Je bent een spin in het web tussen diverse betrokken partijen, zoals studenten, leveranciers (gemeente en nutsbedrijven bijvoorbeeld), huurdersorganisaties en uiteraard onze interne afdelingen zoals financiën, want zij nemen de eindcontrole voor heel DUWO op zich. Natuurlijk betrek je ook je directe collega’s van het beheer- en verhuur & informatie team.
Leiden heeft 180 studentgebouwen waarvoor we jaarlijks de voorschotten bepalen en die we uiteindelijk afrekenen. Het Leidse bezit en daarmee ook onze afrekeningen zijn divers en soms ingewikkeld, dat maakt het uitdagend. Er zijn grote nieuwbouw complexen met tussenmeters, monumentale hofjes en gebouwen met gedeelde meters. Je werkt direct samen met 2 andere collega’s en je maakt deel uit van een groter, enthousiast team van circa 11 collega’s.
Jij?
Jij bent één van de visitekaartjes van DUWO voor onze huurders, interne collega’s en externe relaties. Je bent een echte puzzelaar, werkt nauwkeurig, bent klantvriendelijk en communiceert open en eerlijk. Je komt graag zelf tot oplossingen, houdt van cijfers en staat bekend om je scherpe oog voor details. Je werkt makkelijk met administratieve systemen en bent goed met Excel. Overzicht hebben en houden doe je van nature en je bent analytisch. Wij zijn nog nieuwsgieriger als je:
- MBO of HBO werk- en denkniveau hebt en bijvoorbeeld een opleiding hebt gevolgd in de richting van Financieel medewerker of Bedrijfsadministratie;
- Beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
- Zowel mondeling als schriftelijke uitstekend communiceert in het Nederlands en Engels.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie in een dynamische organisatie met veel mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen. Binnen je functie heb je veel verantwoordelijkheid en krijg je ruimte om te creëren.
- Ben je nog niet in dienst bij DUWO? Dan is je eerste contract voor een jaar. Na dit jaar hopen we dat we nog een lange samenwerking tegemoet kunnen zien;
- De secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden;
- We denken graag met je mee over de indeling en invulling van je werkdagen en uren, waarbij hybride werken een optie is;
- Elk jaar krijg je een persoonlijk scholings- en ontwikkelingsbudget;
- We bieden een goede pensioenregeling met een werkgeversbijdrage;
- De functie is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal G. Afhankelijk van jouw ervaring is het salaris minimaal € 3.095,-- en maximaal € 3.789,-- bruto per maand.
Informatie en solliciteren
Ben je razend enthousiast geworden van de functie? Top! Dan ontvangen we jouw motivatiebrief en Curriculum Vitae graag via sollicitatieduwonl onder vermelding van ‘Medewerker Servicekosten Leiden”.
Wil je nog even sparren over de functie of meer informatie ontvangen, dan kun je contact opnemen met Marcel Louwerse, teamleider Verhuur, via [email protected].