Geen objecten gevonden

Manager Planning & Control

Samenwerken, financieel management & leidinggeven

Deze pijlers komen samen in onze vacature voor Manager Planning & Control - Delft (32-36 uur)

 

Wat ga je doen?
De afdeling Planning en Control binnen DUWO, met in totaal 6 medewerkers, werkt aan de financiële continuïteit van DUWO. Onderwerpen als waarderingen, meerjarenbegroting, treasury, fiscaliteit en financieel beleid vallen onder deze afdeling. Als manager heb je natuurlijk management taken zoals het sturen op voortgang en ontwikkeling (van zowel werkzaamheden als het team), maar je levert daarnaast ook zelf een bijdrage aan de uitvoering, als meewerkend voorman. Waar ga je je mee bezig houden?

  • Coördineren jaarrekeningproces
  • Meerjaren begroting en dPi
  • Opstellen van beleidsvoorstellen en –notities binnen de kaders van het ondernemingsplan op het gebied van financiën
  • Cash-flow forecasting, treasuryjaarplan en treasuryrapportages
  • Project control
  • Coördineren van vastgoedwaarderingen voor de jaarrekening en ontwikkelingen

Je werkt nauw samen met andere teamleiders en de financieel directeur, je adviseert gevraagd en ongevraagd binnen jouw portefeuille en je komt met verbetervoorstellen voor meer efficiënte werkwijzes binnen de afdeling. Een rol vol afwisseling dus!

Ons motto “Ensure compliance, drive performance” houdt DUWO finance en daarmee ook onze afdeling in beweging.

 

Jij?
Vanzelfsprekend bezit je de nodige kennis. Je bent dus geen groentje als het gaat om planning & control. Je bent nieuwsgierig, vraagt door en luistert. Je bent betrokken en kritisch, maakt zaken bespreekbaar en denkt in mogelijkheden. Je bent een leider en je vindt het leuk om anderen te helpen ontwikkelen. Wij zijn nog nieuwsgieriger, wanneer jij:

  • Minimaal over HBO werk- en denkniveau beschikt;
  • Ervaring hebt met planning & control vastgoedwaarderingen en vastgoedbedrijven;
  • Van nature zaken van meerdere kanten bekijkt;
  • Procesmatig denkt en handelt en effectief bent in situaties waar uiteenlopende belangen spelen;
  • Ownership neemt voor die producten waar je binnen DUWO verantwoordelijk voor bent.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te creëren. Jouw secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal L. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 4.600,- en maximaal € 6.391 ,- bruto per maand.
 

Informatie en solliciteren
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Daan Versteeg, directeur Financiën, via 088-235896. Je sollicitatie met CV kun je mailen naar sollicitatiesduwonl t.a.v. Inez Stiekema, recruiter.

Sollicitaties voor deze functie worden na 25 juli 2022 opgepakt.