Geen objecten gevonden

Management trainees

Denken en doen, samen- en netwerken

Student zijn of was je dit zelf tot voor kort? Hoe uitdagend zou het zijn je weer in deze wereld te begeven? Daar werken wij voor.

 

Onze organisatie

DUWO is een sociale woningbouwcorporatie gericht op het huisvesten van studenten uit alle windstreken. Dit doet DUWO door studentenwoningen duurzaam te bouwen, verhuren en te beheren. Woningen waarin elke student zich thuis voelt tegen een betaalbare huurprijs. Het gaat daarbij om zowel grote als kleine studentenflats en -huizen in Amsterdam, Delft, Den Haag, Leiden, Amstelveen, Haarlem, Deventer en Wageningen. De circa 34.000 DUWO-woonruimten, veelal op unieke locaties, kennen bijzondere manier van beheren door het bij elkaar wonen van studenten die vaak voor het eerst op zichzelf wonen.

Deze doelgroep brengt in combinatie met een grote digitaliserings- en verduurzamingsopgave van onze portefeuille een grote dynamiek binnen ons bedrijf.

DUWO bestaat uit een hoofdkantoor en vijf vestigingen; in Leiden, Delft, Den Haag, Midden Nederland en Amsterdam. Het hoofdkantoor van DUWO ondersteunt met beleid, onderzoek en advies de vestigingen en houdt toezicht op de verslaglegging, bewaakt een uniforme manier van werken en voert centrale activiteiten uit. 

Wat ga je doen?

Traineeship 1

Beheer van ons vastgoed en de dienstverlening aan onze huurders op onze complexen zijn belangrijke kerntaken van DUWO. De afdeling beheer van een vestiging draagt met haar werk eraan bij dat onze studenten zich thuis voelen en veilig wonen.  

Je zorgt voor de (door)ontwikkeling van de visie, het beleid en de dienstverlening rondom beheer in samenwerking met de teamleiders en de vestigingsdirecteur. Je biedt inhoudelijke ondersteuning bij beleids- of proceswijzigingen aan de collega's van de beheerteams. Je hebt een coördinerende of projectmanagementrol bij het uitvoeren van projecten.

Specifiek voor deze functie en kers op de taart: je bent de sidekick voor de vestigingsdirecteur Amsterdam, waarbij je proactief ondersteunt bij de portefeuille beheerzaken, aanschuift bij het teamleidersoverleg beheer en verder helpt met andere, lokale onderwerpen.
Je zit minstens 1 dag in de week in Delft bij de afdeling Beleid. De andere dagen werk je vanuit de vestiging Amsterdam.

Traineeship 2

Een speciale doelgroep die extra aandacht en dienstverlening nodig heeft is onze internationale huurder. ‘Feeling at home abroad’ is onze belofte en doelstelling van onze formule University Housing (UH). Je ontwikkelt je in je rol steeds meer als een specialist op dit terrein.

Uiteraard krijg je de ruimte en coaching om hierin te groeien. Je bewaakt de formule UH en draagt bij aan de uitbouw hiervan. Je onderhoudt relaties met de onderwijsinstellingen. Daarnaast wordt je ingezet in contacten met de huurdersorganisaties in de vestigingen.

Je zit minstens 1 dag in de week in Delft en de rest werk je voor en met alle vestigingen.

Hoe gaat je traineeship eruitzien bij DUWO?
Het traineeprogramma duurt twee jaar. Gedurende het gehele traineeship staat jouw ontwikkeling centraal. Wellicht ontwikkel jij je wel tot manager, adviseur of projectleider?

Om jou te ondersteunen in de ontwikkeling van inhoudelijke kennis en persoonlijke vaardigheden krijg je een coach vanuit de afdeling Beleid en een vastomlijnd takenpakket. Samen met jouw coach stel je een aantal doelen vast en werk je actief aan de realisatie hiervan. Om je verder te ondersteunen krijg je opleidingen op maat en de gelegenheid om vanuit je functie inzicht te krijgen in de bedrijfsvoering van DUWO.

We denken natuurlijk graag met je mee over de indeling en invulling van je werkdagen en uren, waarbij hybride werken een uitgangspunt is.

Voor beide profielen geldt dat je een externe vertegenwoordiger van DUWO bent. Outside-in én inside-out denken en handelen: oog hebben voor belangen en behoeften van de stakeholders van DUWO en die verbinden met missie en visie van DUWO. En daar heb je lol in!

Jij?
Je houdt van kennis vergaren en je vastbijten in een onderwerp. Uiteraard niet als doel op zich. Wel om te delen, verrijken en verbinden. Je bent resultaatgericht, duidelijk en compact in je schriftelijke communicatie & rapportages. Organiseren is jouw kwaliteit, je staat bekend als analytisch, stressbestendig en zorgvuldig.

Wij zijn nog nieuwsgieriger, als jij:

  • Minimaal een relevante en afgeronde WO-opleiding hebt;
  • Een hele goede, scherpe en prettig leesbare pen hebt;
  • Affiniteit hebt met beheer bij een verhuurder;
  • Dienstverlening naar klant, collega én stakeholder hoog in je vaandel hebt staan;
  • Gemakkelijk in de omgang bent met mensen die je kent en mensen die je nog niet kent;
  • Lol hebt in het leggen en onderhouden van contacten;
  • Van nature graag samenwerkt, maar ook zelfstandig goed uit de voeten kunt.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten, schaal I. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 3.629, - en maximaal € 4.772, - bruto per maand op basis van 36 uur per week.

Na je traineeship kunnen we samen kijken of er in de organisatie een vaste rol voor jou is weggelegd of dat jij je nog verder wilt ontwikkelen buiten de organisatie. Uiteraard helpen we je dan met ons uitgebreide netwerk.

Informatie en solliciteren
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Frans van der Zon, Manager Beleid, via. Wil je direct solliciteren, stuur je motivatie en CV dan naar sollicitatie@duwo.nl sollicitatie@duwo.nl, t.a.v. Frans van der Zon.