Directeur DUWO Amsterdam
Jij hebt een hart voor wonen en een duidelijke visie op dienstverlening in een maatschappelijke organisatie
Spreekt deze omschrijving je aan? In je rol als Directeur DUWO Amsterdam (32 - 36 uur) is dit de combinatie!
Waarom DUWO?
Met de student als klant werken circa 200 DUWO-medewerkers elke dag aan een belangrijke stap in het leven van deze jongeren; uit huis wonen. Onze klanten zitten in een bijzondere en spannende levensfase en verwachten veel van ons. Om de studententijd te faciliteren is klanttevredenheid een belangrijk speerpunt. Gezien onze jonge doelgroep zijn wij in corporatieland koploper in de digitale klantbeleving.
Met de circa 34.000 DUWO-woonruimten, in unieke gebouwen en soms op hele bijzondere locaties, zetten wij ons in om een eerlijk huis te bieden aan elke student. Deze doelgroep brengt in combinatie met een grote verduurzamingsopgave van onze portefeuille een grote dynamiek binnen ons bedrijf.
Bij DUWO telt het resultaat. Daarom hebben medewerkers van DUWO veel vrijheid om hun werk naar eigen inzicht uit te voeren. De verschillende vestigingsdirecteuren zijn ieder thema-eigenaar van onze belangrijkste processen: Verhuur en Klantcontact, Onderhoud, Asset Management en Beheer. Daarbij worden Best Practices met elkaar gedeeld en wordt de samenwerking actief opgezocht. Binnen DUWO heerst een eerlijke, informele en open werksfeer, met mogelijkheden om de work-life balans goed in te richten.
Wat ga je doen?
Als directeur van onze vestiging in Amsterdam ben je eindverantwoordelijk voor ca. 40 medewerkers en meer dan 10.000 woningen in de regio Amsterdam. Je geeft leiding aan de Teamleiders van de vestiging en voorziet hen van de juiste ondersteuning en begeleiding in de uitvoering van ons personeelsbeleid.
Je bent onderdeel van het Directieteam en levert een actieve bijdrage aan de beleids- en strategievorming van DUWO. Een belangrijk onderwerp op de strategische agenda is het vernieuwen, renoveren en verduurzamen van onze vastgoedportefeuille en als vestigingsdirecteur treed je hierin op als opdrachtgever voor de projecten binnen je vestiging en bewaak je de voortgang.
Als “eigenaar“ van het onderwerp Beheer en dus de motor achter deze ontwikkeling binnen DUWO ontwikkel je de strategie om DUWO te laten excelleren in beheer van studentenvastgoed, niet in de laatste plaats op het vlak van klanttevredenheid. Een gezellige, schone en veilige leefomgeving voor studenten is ons doel en als Directeur Amsterdam stuur jij je team aan op deze aandachtsgebieden en ben je eindverantwoordelijk voor het resultaat. Jij houdt via het team vinger aan de pols als het gaat om de stand van zaken in en om de complexen en het behalen van de afgesproken resultaten. En die zijn zeer uiteenlopend.
Je gaat actief aan de slag met mogelijke marktuitbreiding en/of samenwerkingsverbanden in de Amsterdamse regio en bespreekt deze met je collega’s in het Directieteam.
In je rol als directeur vertegenwoordig je DUWO bij onderwijsinstellingen, (mogelijke) klanten, lokale overheden, bewoners- en huurdersparticipatiegroepen en collegiale netwerken. Je bouwt hiermee aan een stevig en relevant netwerk dat ingezet kan worden om onze dienstverlening uit te breiden en te verbeteren.
Jij?
Wij zoeken in jou enthousiasme voor onze student aangevuld met een duidelijke visie op en ervaring in vastgoedbeheer en klanttevredenheid. Jouw eerder opgedane ervaring stelt jou in staat om ‘jouw’ thema Beheer binnen DUWO blijvend op de kaart te zetten en de lange termijn strategie hierop te ontwikkelen. Jij hebt uitdagingen die gebouwbeheer en verduurzaming met zich mee brengen al eens het hoofd geboden. En als je denkt aan de klant die hierbij centraal staat krijg je daar direct energie van!
Je bent een zelfbewuste, warme en stevige persoonlijkheid, een inspirerend boegbeeld maar tegelijkertijd aanspreekbaar en laagdrempelig. Jij weet als geen ander je team mee te nemen en te begeleiden in de ontwikkelingen van de vestiging en van DUWO. Je kunt je werk goed organiseren en houdt, ook in de waan van de dag, de lange termijn planning in de gaten. Dit vraagt om initiatief, lef en inzicht.
Je bent gericht op samenwerken, zoekt je collega’s proactief op en stelt het groepsbelang voorop. Structuur aanbrengen, knopen doorhakken en prioriteiten stellen zijn kenmerkend voor jou. Je hebt een academisch werk- en denkniveau en je werkt graag zowel aan de strategie als in de operatie.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een rol met eindverantwoordelijkheid in een complex werkveld. Jouw salaris is volgens de CAO Woondiensten, schaal O. Dat is minimaal € 6.578,-- en maximaal € 9.391,--.
Informatie en solliciteren
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jeffrey de Geus, Interim Recruiter, bereikbaar via [email protected]. Je sollicitatie met CV kun je tot en met 20 augustus a.s. mailen naar sollicitatieduwonl