DUWO systeem aantal dagen buiten werking
DUWO vervangt op dit moment haar administratiesysteem. Mogelijk word je wat minder snel geholpen dan je van ons gewend bent met verhuizen, hospiteren, andere huurzaken of het doorgeven van informatie in het huurdersportaal.
Dit ga je ervan merken:
ROOM
Als je tussen vrijdag 4 maart 17.00 en maandag 14 maart 09.00 uur een woning in ROOM.nl boekt of accepteert, duurt het wat langer dan normaal voordat je hier een reactie op krijgt van ons. Even geduld dus, je hoort uiteindelijk zeker van ons. Na maandag 14 maart ontvang je bericht over je reservering of contract.
Intern verhuizen
Vanaf maandag 7 maart 17.00 uur kun je geen interne verhuizing meer doorgeven. Dit kan weer in de loop van de dag op maandag 14 maart.
Aanvragen onderhuur
Vanaf donderdag 10 maart 17.00 uur tot maandag 14 maart 09.00 uur is het aanvragen van onderhuur helaas niet mogelijk.
Huurdersportaal dicht & contactformulier buiten werking
In het weekend van vrijdag 11 maart 17.00 uur tot maandag 14 maart 09.00 uur kun je niet inloggen op het huurdersportaal en in de DUWO app. Ook kun je geen contactfomulier invullen en naar ons mailen. Huurders kunnen nog wel een reparatieverzoek blijven indienen via: https://www.duwo.nl/ik-huur/reparaties-en-klachten/reparatieverzoek-indienen. Je kunt dus tijdelijk geen huurderszaken aan ons doorgeven. Na het weekend zijn we over op het nieuwe administratiesysteem en kun je weer bij ons terecht.
Reparatieverzoek
Heb je een reparatieverzoek? Deze kun je wel indienen tussen vrijdag 11 maart 17.00 uur en maandag 14 maart 09.00 uur.
Hospiteren
Van vrijdag 11 maart 17:00 uur tot maandag 14 maart 9:00 uur kun je geen zaken met betrekking tot hospiteren doorgeven. Na maandag 14 maart 9:00 uur krijg je bericht van DUWO.
Vragen?
Voor vragen zijn we bereikbaar via het contactformulier of tel. 0900-2353896 / 0900 - BELDUWO.