Geen objecten gevonden

Coördinator Beheer Leiden

Kwaliteit, leefbaarheid en coördineren

Deze pijlers komen samen in onze vacature Coördinator Beheer in Leiden

 

Student zijn. Weet je nog? Of ken je de verhalen? Nieuwe vrienden, feestjes, vrijheid? Grenzen opzoeken, leren, ontdekken en op jezelf wonen. Daar werken wij voor.

Welkom bij de afdeling beheer! Wij zorgen ervoor dat onze bewoners goed, veilig en prettig wonen. Onze afdeling bestaat uit beheerders, opzichters, sociaal beheerders en een tuindienst. De teamleider stuurt de afdeling samen met twee coördinatoren aan. De coördinator techniek draagt samen met de opzichters zorg voor het planmatige en niet-planmatige onderhoud. De coördinator beheer is samen met de beheerders verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de complexen. Voor ons team zijn wij nu op zoek naar een coördinator beheer.

Wat ga je doen?

Je geeft functioneel leiding aan een team beheerders. Samen zorgen jullie voor de kwaliteit, veiligheid en leefbaarheid in onze panden en vorm je een herkenbaar aanspreekpunt voor onze bewoners. Service en klanttevredenheid staan bij jou voorop. Jij vindt het vanzelfsprekend om net een stapje verder te gaan om te zorgen voor tevreden bewoners.

Door coaching on the job ontdek je samen met de beheerders waar de kansen en behoeften liggen in onze panden. Hier neem jij vervolgens op inspirerende wijze de beheerders in mee om hier (zelf) invulling aan te geven. Je coördineert en bewaakt de output van je team (onder andere complexbezoeken, brandveiligheid controles, klantwaardering en zomerinstroom van studenten). Je bent verantwoordelijk voor het beheerbudget en zorgt ervoor dat dit optimaal wordt ingezet. Dit doe je in nauwe samenwerking met je collega’s, contractpartners en de onderhoudsdienst Vastgoed Service.

Jij ziet de mogelijkheden om processen te optimaliseren en weet dit om te zetten in concrete acties om zo de dienstverlening te verbeteren. Samen met je collega coördinator zorg je ervoor dat processen naadloos in elkaar overlopen en je bent een sparringpartner voor de teamleider. Je geeft input aan en draagt zorg voor de uitvoering van de acties in onder andere het jaarplan en het portefeuilleplan.
Tot slot draai je mee in de bereikbaarheidsdienst. Dit houdt in dat je gemiddeld één week per maand buiten kantoortijd bereikbaar bent voor calamiteiten.

Jij?
Met jouw inspirerende zienswijze op klantdienstverlening ben je in staat om je team mee te nemen en zetten jullie kansen om in concrete acties. Je analytisch vermogen stelt je in staat om eventuele knelpunten in de (dagelijkse) processen te herkennen en deze op pragmatische wijze op te lossen en te borgen. Je hebt ervaring in een coördinerende rol en schakelt van nature makkelijk tussen tactisch en operationeel niveau. Verder beheers je zowel de Nederlandse als Engelse taal goed in woord en geschrift.
 

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te groeien. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en je salaris is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal H. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 3.407,- en maximaal € 4.297,- bruto per maand  (salaris per 1/1/2023).

 

Informatie en solliciteren

Voor informatie over de vacature kun je contact opnemen met Ruben Jonkers, recruiter, via 088-2353896. Je kunt solliciteren door jouw CV en motivatie te sturen naar sollicitatie@duwo.nl