Beheerders in het gebouw

In al onze gebouwen houden beheerders toezicht. De beheerder is hét aanspreekpunt voor alle bewoners. Spreek hem of haar gerust aan als je iets wilt weten of een klacht hebt.

Beheerders:

  • voeren welkomstgesprekken met nieuwe bewoners;
  • controleren alle gemeenschappelijke ruimtes in en buiten het gebouw;
  • letten op brandveiligheid, hygiëne en eventuele onderhoudsgebreken;
  • zien erop toe dat de bewoners de huurvoorwaarden en het bewonersreglement naleven;
  • bemiddelen bij burenruzies en overlast.

Wil je een afspraak maken met de beheerder? Vul dan het contactformulier in met als onderwerp Afspraak beheerder. De beheerder neemt binnen twee werkdagen contact met je op. Als de vaste beheerder er niet is, neemt een collega de taken waar.

Studentbeheerders
In alle studentenhuizen in Leiden, maar ook in sommige panden in Delft, Den Haag, Wageningen en de regio Amsterdam is één van je huisgenoten je aanspreekpunt: de studentbeheerder. De studentbeheerder is ook aanspreekpunt voor DUWO. Studentbeheerders voeren een welkomstgesprek met elke nieuwe bewoner en geven informatie over het gebouw, de brandveiligheid en de huisregels. Je kunt bij de studentbeheerder terecht met vragen over bijvoorbeeld:

  • sleutels,
  • de staat van je kamer,
  • doorverhuizingen,
  • hygiëne en brandveiligheid,
  • reparaties in de algemene ruimtes,
  • de afrekening servicekosten.

Bij burenruzies en overlast kun je terecht bij de sociaal beheerders van DUWO. Wil je een afspraak maken met één van hen? Vul dan het contactformulier in.

Storingen en reparatieverzoeken
Storingen en reparatieverzoeken meld je in alle gevallen via reparatieverzoek indienen. Is het een terugkerend probleem of wordt het niet goed opgelost, meld dit dan via het contactformulier aan de beheerder.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden