Wie is Vastgoed Service?

Als je een woning huurt bij DUWO, is het natuurlijk belangrijk om te weten wie je moet benaderen als er iets mis is in of rondom je woning. Vastgoed Service is de vaste onderhoudspartner van DUWO. Voor al je reparatieverzoeken kun je daarom rechtstreeks bij Vastgoed Service terecht. Zij zorgen ervoor dat alles in en om je huis goed werkt. 

Veelvoorkomende reparaties

De meldingen die Vastgoed Service binnenkrijgt, zijn heel divers. Veelvoorkomende problemen zijn bijvoorbeeld:

  • Een lekkende kraan
  • Een klemmende deur
  • Lekkage van een stortbak

Met jaarlijks ongeveer 55.000 reparatieverzoeken, waarvan de helft intern wordt afgehandeld, staat Vastgoed Service garant voor snelle en efficiënte oplossingen. Bij maar liefst 92 procent van de opdrachten wordt het probleem in één keer verholpen, dankzij de goed uitgeruste bedrijfsbussen die fungeren als rijdende magazijnen.

Hoe bereik je Vastgoed Service?

De meeste huurders kiezen voor een melding via WhatsApp of het online reparatieformulier.
Je kunt je reparatieverzoek indienen via de DUWO website of direct via Vastgoed Service.

Wachttijd en service

Je hoeft niet lang te wachten op een reactie.
Vastgoed Service reageert nog dezelfde dag op je melding. Voor de daadwerkelijke reparatie wordt een datum met een tijdsblok van twee uur aangeboden, zodat je weet wanneer de monteur langskomt.

Spoedeisende meldingen buiten kantoortijden

Voor dringende problemen, zoals ernstige lekkages, stroomuitval voor het gehele pand of gaslekkages kun je Vastgoed Service 24/7 bereiken via telefoonnummer 015-2516700.

Overdag krijg je een medewerker van Vastgoed Service aan de lijn, en buiten kantoortijden zorgt een alarmcentrale ervoor dat er snel iemand langskomt. Ook voor buitensluitingen of verloren sleutels kun je hen bereiken, hoewel de kosten hiervan voor jezelf zijn.