Reparatieverzoek indienen

Als er iets kapot is in je woning kun je - ook voor reparaties die vallen onder het serviceabonnement - een reparatieverzoek indienen. Bij wie je de klacht meldt, is afhankelijk van de aard van de reparatie en de stad waarin je woont.

CORONA UPDATE: Gezien de situatie hebben wij een aantal aanpassingen die de komende weken van kracht zijn.

Reparaties
In urgente gevallen, of gevallen waarin duidelijk is dat er schade gaat ontstaan wanneer het niet vlot opgelost wordt, komen we gewoon langs om het probleem op te lossen. Voorbeelden van deze reparaties zijn: gaslekkages, een defect slot, kapotte buitenramen en een rioolverstopping. Er komen alleen collega’s langs die geen ziekteverschijnselen vertonen en we willen ook graag weten of jij al dan niet ziekteverschijnselen vertoont.

Reparaties die niet urgent zijn, zoals glasschade binnen in huis of een lekkende douchekraan, moeten wachten tot na 28 april 2020.

Je kunt deze gevallen gewoon blijven melden via mail of telefoon, maar we wachten met langskomen totdat de overheid het sein heeft gegeven dat het sociale contact weer kan plaatvinden zoals normaal.  Houdt er alvast rekening mee dat er vanaf dat moment nog wel vertraging kan ontstaan in verband met de inhaalslag die dan gemaakt moet worden.

We hopen dat je begrip hebt voor de situatie en rekenen op je medewerking.

Als je een reparatieverzoek wilt indienen moet je als eerste op de stad klikken waar je woont. Vanuit daar begeleiden wij je verder bij welk bedrijf je moet zijn of je vult een reparatieverzoek in:

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden