Reparatieverzoek indienen

Je bent zelf verantwoordelijk voor klein onderhoud. Voor grotere werkzaamheden kun je - ook voor reparaties die vallen onder het serviceabonnement - een reparatieverzoek indienen bij onze reparatiedienst Vastgoed Service. In sommige gevallen, zoals bij een verstopte afvoer, kun je rechtstreeks bellen met het bedrijf.

Bekijk hieronder hoe je jouw reparatieverzoek kunt indienen: 

Mail

Mail je reparatieverzoek naar Vastgoed Service via het contactformulier hieronder (24 uur per dag bereikbaar)

Geef een spoedreparatie altijd telefonisch door!

 

Reparatieverzoek mailen
WhatsApp

App hieronder je reparatieverzoek naar Vastgoed Service of scan de QR-code

Ma t/m do 08.30-16.30 en vrijdag 08.30-16.00

Alleen berichten die binnen deze openingstijden zijn verstuurd, worden beantwoord. 
 

Whatsapp versturen
Spoed

Is er spoed, zoals een grote lekkage of gaslucht in je woning?

Bel dan direct naar Vastgoed Service
(24 uur per dag bereikbaar)
 

015-2516700
Verstopte afvoer

Bel Vastgoed Service
+31(0)15-2516700 (bij spoed 24 uur per dag)

Liftstoring

Geen spoed?
App of bel Vastgoed Service via +31(0)15-2516700

Bij een noodsituatie: druk (indien aanwezig) op de noodknop in de lift voor contact met de meldkamer of bel het storingsnummer van het liftbedrijf dat in of op de lift staat aangegeven

Glasbreuk

Bel Vastgoed Service: +31(0)15-2516700 (bij spoed 24 uur per dag bereikbaar)

Veelgestelde vragen