No objects found

Business Controller, Delft (32-36 uur)

Analyse, advies & uitvoering

Deze pijlers komen samen in onze vacature voor Business Controller in Delft (32-36 uur)

Over DUWO

Als studentenhuisvester geeft DUWO studenten uit alle windstreken een dak boven hun hoofd. We doen het al bijna driekwart eeuw en dat maakt dat we weten wat onze studenten willen en nodig hebben. We hebben ze leren kennen als de leukste klanten om voor te werken. DUWO heeft 5 vestigingen van waaruit we studentenwoningen bouwen, verhuren en beheren waarin elke student zich thuis voelt, tegen een betaalbare huurprijs en in een duurzame woning.

Wat ga je doen?

Als Business Controller bij DUWO ben je de financiële gesprekspartner van een of meerdere vestigingen en adviseer en ondersteun je de vestiging op onderwerpen als planning & control, informatievoorziening en risicomanagement. Je zorgt ervoor dat de directie en de MT leden van de vestiging over juiste en volledige informatie beschikken om beslissingen te nemen die van belang zijn voor de dagelijkse werkzaamheden en het behalen van de doelstellingen en KPI’s.  

Je signaleert, adviseert en rapporteert over de werking van het control framework en ten aanzien van de realisatie van de doelen uit het jaarplan. Je adviseert gevraagd en ongevraagd en levert verbetervoorstellen voor meer efficiënte werkwijzen als het gaat om het financieel administratieve proces van de afdeling of vestiging. Je levert een bijdrage aan de maand- en managementinformatie.

Concrete zaken en verantwoordelijkheden, waar je aan kunt denken zijn:

  • Toezien op en bijdragen aan de boeking, verwerking, controle, signalering en bewaking van alle financieel administratieve proces van de vestiging, inclusief de maandafsluitingen;
  • Zorgdragen voor en adviseren over het algemeen financieel beheer, inclusief het registreren en ordenen van de beheerkosten, het controleren en bewaken van de kostenposten en het signaleren van omissies en (budget)overschrijdingen;
  • Leveren van een bijdrage aan het opstellen van de jaarrekening, de accountantscontrole controle, de controle van betalingen en het betalingsverkeer en de beheersing van de verzekeringsportefeuille.

De afdeling Finance bestaat uit 7 collega’s in diverse rollen, zoals debiteuren, crediteuren en het verwerken van bankafschriften. Je rapporteert aan de Directeur Financiën. In je werk heb je ook dagelijks te maken met het management van onze vestigingen, en andere stakeholders. Een rol vol afwisseling!

Jij?

Vanzelfsprekend bezit je de nodige kennis en ervaring op het gebied van controlling, risicomanagement, auditing en informatievoorziening. Je hebt ervaring als Business Controller en bent vertrouwt met relatie-/stakeholdermanagement. Je bent betrokken doch kritisch en je maakt waar nodig zaken bespreekbaar. Wij zijn nog nieuwsgieriger, wanneer jij:

  • Minimaal over HBO werk- en denkniveau beschikt in de richting Control of Bedrijfseconomie;
  • Van nature zaken van meerdere kanten bekijkt;
  • Procesmatig denkt en handelt en effectief bent in situaties waar uiteenlopende belangen spelen;
  • Ownership neemt voor die producten waar je binnen DUWO verantwoordelijk voor bent.

Wat bieden wij?

Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen. Jouw secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten ingedeeld in schaal J. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 3.876,- en maximaal € 5.235,- bruto per maand.

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jacques van de Minkelis, directeur Financiën a.i. via jaques.vandeminkelis@duwo.nl. Je sollicitatie met CV kun je mailen naar sollicitaties@duwo.nl