No objects found

Medewerker Klantenservice

“Studenten, ambassadeur van DUWO en communicatie ”

De rode draad in onze vacature Medewerker Klantenservice (24-36 uur).

 

Studeren, een belangrijke fase in je leven. Nieuw verworven vrijheden, jezelf en anderen ontdekken. Grenzen opzoeken en kennis vergaren, en dat alles in een DUWO woning.

 Wat ga je doen?
Het visitekaartje zijn van DUWO! Je bent het directe aanspreekpunt voor de studenten, onze klanten en zorgt ervoor dat alle communicatie optimaal verloopt. Je bemant de telefoon in ons klantcontact centrum, je zit achter je PC om digitale contactformulieren te beantwoorden of je reageert op social media vragen. Wat komt er zoal binnen? Een klacht over het zoveelste feestje van de buren, een probleem waar niet direct een oplossing voor is, of een juridische of financiële vraag. Eigenlijk alles wat je als student tegen kunt komen, waar je niet je moeder voor belt. De vragen komen van Nederlandse en internationale studenten, dus je schakelt veel tussen Nederlands en Engels. Je bent goed op de hoogte van onze procedures, voorwaarden en de relevante wet- en regelgeving. Natuurlijk kost dat tijd, want de kennis die je nodig hebt is veel én heel divers. Wij zorgen voor een goed inwerktraject en je zult vooral veel leren door het te doen en zelf uit te zoeken. Belangrijk is ook dat je weet wanneer een collega ingeschakeld moet worden. Want je hoeft echt niet álles zelf te weten. Je zorgt er in ieder geval voor dat de klant uiteindelijk tevreden is. Want daar doen we het allemaal voor!

Jij?
Je bent service- en klantgericht en communiceert open en eerlijk. Je bent een echte teamspeler; sámen leveren wij een belangrijke bijdrage aan de studietijd van onze huurders. Je werkt makkelijk met administratieve systemen (waarin alle klantcontacten en -gegevens  worden/zijn vastgelegd), je bent handig in het vinden van informatie in onze kennisbank en  overzicht hebben en houden doe je van nature. Je komt tot leven als je veel moet schakelen tussen verschillende werkzaamheden, vragen en kennis. En je levert input voor verbetering van systemen, kennisbank, website en andere communicatiekanalen. Wij zijn nog nieuwsgieriger, als jij:

  • mbo/hbo werk- en denkniveau hebt en bijvoorbeeld een opleiding hebt gevolgd in de richting van Hotelschool, Toerisme of Hospitality, dienstverlening, communicatie of maatschappelijk werk
  • minimaal 2 jaar werkervaring hebt in een vergelijkbare rol;
  • zowel mondeling als schriftelijke uitstekend communiceert in het Nederlands en Engels;
  • aantoonbaar kunt omgaan met lastige klanten en verschillende culturen
  • ervaring hebt met moderne communicatiekanalen, zoals chat en WhatsApp

Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om te groeien. Je secundaire arbeidsvoorwaarden kun je via het Woondiensten Cafetariasysteem meer op maat snijden. Elk jaar kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelingsbudget en jouw salaris is volgens de CAO voor Woondiensten, schaal E. Afhankelijk van jouw ervaring is dat minimaal € 2.628,- en maximaal € 3.239,- bruto per maand op fulltimebasis.

Er worden meerdere medewerkers gezocht!

Informatie en solliciteren
Om te solliciteren of om meer informatie te ontvangen over de functie kun je contact opnemen met Inez Stiekema (recruiter) via sollicitatieduwonl