Aangepaste reparatieservice

Ook in deze bijzondere tijd kunnen onze klanten op DUWO rekenen. We blijven klaarstaan om te helpen met onze service.
Er komen alleen collega’s langs die geen ziekteverschijnselen vertonen en we willen ook graag weten of onze klanten al dan niet ziekteverschijnselen vertonen. We nemen in alle gevallen voorzorgsmaatregelen om de kans op verspreiding van COVID-19  te voorkomen. Hieronder een aantal aanpassingen die de komende weken van kracht zijn.

Hoe werkt het?

Hieronder zie je de manier waarop we tijdens de coronacrisis werken, zodat je weet wat je kunt verwachten:

1. Na een verzoek voor een reparatie probeert een servicemonteur in eerste instantie slimme manieren van contact te zoeken en een probleem op te lossen zonder je huis te betreden. Als dat niet lukt, vermijdt hij/zij bij aankomst en betreden van de woning zoveel mogelijk contact.

2. Voor het betreden van de woning vraagt de servicemonteur na of er iemand in het huis aanwezig is die last heeft van verkoudheidsklachten, keelpijn, koorts en/of benauwdheid. In dat geval zal hij/zij de woning niet betreden. Ook niet bij twijfel.

3. De servicemonteur bepaalt of hij/zij veilig kan werken in een woning.

4. Als één van de bewoners niet wil dat de servicemonteur binnenkomt, gaat de servicemonteur niet naar binnen.

5. De servicemonteur vermijdt tijdens de werkzaamheden zoveel mogelijk contact met de bewoners en past de algemene maatregelen toe: handen wassen voor en na het bezoek, geen handen geven, gebruik van handschoentjes en desinfecterende gel indien mogelijk.

6. Tijdens de werkzaamheden dienen de bewoners zich zoveel mogelijk in een andere ruimte te bevinden dan waar de servicemonteur aan het werk is. Als dat niet mogelijk is, houdt de servicemonteur op zijn minst 1,5 meter afstand. Hij/zij gebruikt zo nodig afzetlint om de noodzakelijke afstand te bewaren.

7. Mocht jijzelf of één van de bewoners waarmee je samenwoont tussen het maken van de afspraak en het tijdstip van bezoek besmet raken met corona, meld dit dan meteen bij onze reparatieservice, zodat de servicemonteur zich goed kan voorbereiden en gezondheidsrisico’s maximaal kan vermijden.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden