Aangepaste reparatieservice

Om de kans op besmetting en verspreiding van het virus zo klein mogelijk maken, hebben we besloten om de reparatieservice aan te passen.

In urgente gevallen, of gevallen waarin duidelijk is dat er schade gaat ontstaan wanneer het niet vlot opgelost wordt, komen we gewoon langs om het probleem op te lossen. Voorbeelden van deze reparaties zijn: gaslekkages, een defect slot, kapotte buitenramen en een rioolverstopping. Er komen alleen collega‚Äôs langs die geen ziekteverschijnselen vertonen en we willen ook graag weten of jij al dan niet ziekteverschijnselen vertoont. We kunnen dan eventueel maatregelen nemen om de kans op verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Reparaties die niet urgent zijn, zoals glasschade binnen in huis of een lekkende douchekraan, moeten wachten tot na 6 april 2020. Je kunt deze gevallen gewoon blijven melden via mail of telefoon, maar we wachten met langskomen totdat de overheid het sein heeft gegeven dat het sociale contact weer kan plaatvinden zoals normaal.  Houdt er alvast rekening mee dat er vanaf dat moment nog wel vertraging kan ontstaan in verband met de inhaalslag die dan gemaakt moet worden.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden