Klacht melden

We doen ons uiterste best om jou een fijne woonruimte en goede service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.
Heb je een klacht over je kamer, de algemene ruimtes, overlast, onze service of iets anders? Bekijk hieronder hoe je deze kunt melden.

Let op: we kunnen je klacht alleen in behandeling nemen als het formulier volledig is ingevuld.
We streven ernaar om klachten binnen twee weken naar tevredenheid op te lossen.

Heb je een reparatieverzoek?
Dien hier een reparatieverzoek in.
Wil je overlast melden?
Lees hier wat je kunt doen bij overlast.
Heb je een klacht over DUWO?
Dien hier een klacht in.
Wil je iets anders melden?
Vul hier een contactformulier in.

Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden

Woon je in regio Haaglanden en ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je een klacht indienen bij de Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden (RKWH). Deze onafhankelijke commissie behandelt klachten van woningzoekenden over woonruimteverdeling in de regio Haaglanden.

Let op: je kunt je klacht alleen voorleggen aan de RKWH nadat de klacht eerst is behandeld bij DUWO.

Klachtenreglement